Dostawa
Razem z naszymi przewoźnikami zapewniamy, że zamówiony towar dotrze do ciebie lub twojego klienta na czas i w nienaruszonym stanie.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz potwierdzenie wysyłki e-mailem. Termin dostawy zależy od wybranej metody dostawy.
Dostarczenie za granicę
Dostawa za granicę jest obecnie możliwa przy standardowym transporcie. Należy pamiętać, że czas dostawy może trwać 2-4 dni robocze.
Jakie są koszty wysyłki przy złożeniu zamówienia?
W Memodo nie ma znaczenia, w którym obszarze Czech lub Polski znajduje się Twoja firma. Nasz magazyn znajduje się w południowych Niemczech, a koszty dostawy są takie same i są obliczane wyłącznie na podstawie masy i wielkości towarów.
Otrzymałem uszkodzony towar. Jak powinienem postąpić?
Robimy wszystko, co w naszej mocy, abyś otrzymał swoje zamówienie szybko i bez żadnych uszkodzeń. Jednak wyjątkowo może się zdarzyć, że towar przesłany od producenta nie dotrze do nas w idealnym stanie. Dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi wysyłki.
Jak postępować w przypadku uszkodzenia:
- Zrób zdjęcia uszkodzonego towaru i pudełka.
- Uszkodzenie należy odnotować na liście przewozowym, podając datę i godzinę. Na liście przewozowym musi znaleźć się również podpis kierowcy, który potwierdzi szkodę. Zrób też zdjęcie tablicy rejestracyjnej pojazdu, którym dostarczono towar. Jeśli uszkodzenie jest poważne, zalecamy odmówić przyjęcia towaru.
- Zgłoś szkodę bezpośrednio do naszego serwisu poprzez info@ wraz z podaniem numeru zamówienia (znajdziesz go w prawym górnym rogu listu przewozowego). memodo.pl
- Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to tylko możliwe, aby znaleźć szybkie i nieskomplikowane rozwiązanie.
Mój towar zostanie dostarczony bezpośrednio na miejsce instalacji. Jak powinienem postępować?
Istotne jest, aby towar został odebrany i sprawdzony przez profesjonalistę. Jeżeli nie możesz sam skontrolować towaru, wyjaśnij swojemu klientowi, jak powinien to zrobić w odpowiedni sposób. Reklamacja nie będzie możliwa, jeśli Twój klient przyjmie towar bez uprzedniego sprawdzenia. Dotyczy to również odbioru przez znajomych lub sąsiadów.
Jeżeli nie jest możliwe przeprowadzenie profesjonalnej kontroli jakości w miejscu instalacji, zalecamy przesłanie towaru do Twojego magazynu i sprawdzenie go bezpośrednio na miejscu.
Do których krajów można dostarczyć towar?
Bardzo nam przykro, jeśli przewoźnik nie dotrzymał terminu dostawy i przekroczył 45-minutową tolerancję czasową. Tutaj dowiesz się, jak możemy Ci natychmiast pomóc:
- Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie opóźnienia wraz z podaniem numeru zamówienia i numeru klienta do naszego działu logistyki za pośrednictwem poczty elektronicznej logistik@memodo.de lub telefonicznie pod numerem +49(0) 89 9041015-5387. Należy przesłać tę informację, nawet jeśli firma spedycyjna wcześniej poinformowała Cię o opóźnieniu. My często nie otrzymujemy takiej informacji od danej firmy spedycyjnej.
- Podczas dostawy należy zapisać datę i godzinę na liście przewozowym oraz w skanerze firmy spedycyjnej. Kierowca musi również potwierdzić opóźnienie swoim nazwiskiem (drukowanymi literami) i podpisem.
Zależało mi na dostawie w wyznaczonym terminie, a towar nie dotarł na czas. Co mogę zrobić?
Dostarczamy do wszystkich krajów UE, a także do Szwajcarii, Norwegii i Liechtensteinu.
Z przyjemnością umożliwimy dostawę do innych krajów po konsultacji z naszym działem logistycznym. Wystarczy wysłać wiadomość na info@. memodo.pl
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, możesz zmienić adres dostawy konkretnego zamówienia bezpośrednio w koszyku (kasie).
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po zamówieniu towaru, napisz do nas wiadomość na info@ lub skontaktuj się bezpośrednio z osobą kontaktową. memodo.pl
Czy zamówienie można podzielić na kilka przesyłek?
Na życzenie możemy podzielić zamówienie na kilka przesyłek. Należy jednak pamiętać, że mogą obowiązywać dodatkowe koszty wysyłki.
Jak wygląda proces składania zamówienia?
Obejrzyj krótką instrukcję.